Wikia

Het Driekoningenfeest werd door het Feestcomité in 1994 opnieuw in de Belfortkelder georganiseerd. De carnavalisten konden er genieten van een lekkere portie hutsepot, dranken aan democratische prijzen en een spetterende carnavalsshow.

Het feest werd beschouwd als een van de beste Driekoningenfeesten sinds jaren. De vier kandidaten werden tijdens deze show voorgesteld. De geheimzinnige kandidaat Chris Cleemput, die besloten had om geen campagne te voeren, kondigde aan dat zijn show iets speciools ging worden. Luc Van Pottelberg verscheen op het podium in zijn kajak-uitrusting, terwijl Klaus Gabrio zich voorstelde als een loze visser en Werner Kinoo bewees dat hij kon zingen en dansen.

Kamiel Sergant haalde een grap uit met de zaal en kondigde een vijfde kandidaat aan onder de naam van Marc Galle. Kamiel Sergant voegde er echter wel aan toe dat het hier ging om een kandidaat voor het burgemeesterschap.

Bijna drie uur lang was er een echte Aalsterse show te zien, waarbij o.a. het Feestcomité en Jean-Paul de revue passeerden. Jean-Paul had het liedje 'Ga dan' voor burgemeester De Maght gemaakt, waarbij hij haar de raad gaf om haar burgemeestersambt op te geven voor een zitje in het Vlaams parlement. Kamiel zette de zaal nog eens in vuur en vlam met zijn nieuwe hit 'Van a ien, van a twie, van a droi'.